תריס וניציאני צלון

תריס וניציאני צלון – מי אומר שתמיד צריך וילון?

תריס ונציאני צלון הוא פתרון הצללה מושלם ותחליף מצוין לווילונות. תריס וניציאני צלון מתאים לכל מי שרוצה ליהנות מיתרונות של תריס ווילון במוצר אחד. הוא מתאים במיוחד למקומות שבהם אין צורך בתריס לאיטום החלון כמו למשל במטבח, בקליניקות פרטיות, במשרדים ועוד.

תריס וניציאני צלון – נא להכיר !

תריס וניציאני מורכב משלבים דקים, אחד מעל השני. השלבים מונעים בעזרת חוט נסתר או באמצעות מנגנון חשמלי המופעל באמצעות שלט רחוק או מתג חשמלי המותקן בקיר. לכל תריס מוצמד גם מוט דק המאפשר שליטה בזוויות של השלבים, השליטה בזוויות השלטים מאפשרת בחירה מושלמת של רמת ההצללה בחדר.

תריס וניציאני צלון הוא פריט אסתטי, מעוצב ויפה המוסיף חן ויוקרה לכל חלל. התריסים מגיעים במבחר צבעים ועיצובים, אפשר להתאים אותם לכל סגנון עיצובי. הם מתאימים לכל סוג ולכל גודל של פתח ואפשר להתקין אותם באופן שלא יפריעו לפתיחה או לסגירה של החלון.

התריסים מיוצרים מחומרים שונים. יש תריסים המיוצרים מאלומיניום, יש המיוצרים מעץ ויש גם תריסים מפלסטיק. תריס מאלומיניום מעניק מראה נקי ומודרני, התריס המיוצר מעץ מעניק אווירה קלאסית כפרית וחמימה והתריס מפלסטיק הוא התריס הזול מבין כולם, הוא מיוצר מפוליסטירן מוקצף והוא מגיע במבחר צבעים.

התריסים נבדלים אחד מהשני לא רק בחומרים שמהם הם מיוצרים, אלא גם ברוחב השלבים. הרוחב הסטנדארטי של השלבים הוא 20 מילימטר, אך אפשר להזמין גם תריסים מעודנים יותר עם שלבים דקים יותר ברוחב של שתיים עשרה מילימטר. מי שאוהב תריס וניציאני עם נוכחות רבה בחדר, יוכל לבחור תריסים עם שלבים ברוחב של חמישים מילימטר.

בניגוד למה שאנשים רבים חושבים, תריס וניציאני צלון קל לניקוי. מטלית לחה שנעביר בעדינות בין השלבים ועליהם, תוריד את האבק, תסיר את הכתמים ותעניק לווילון מראה נקי ורענן. לניקוי יסודי יותר אפשר להשתמש בשואב אבק.

חברת א. רפי עוסקת בתחום התריסים והאלומיניום. החברה צברה ניסיון ומוניטין רב בתחום והיא משתמשת בחומרי גלם המיוצרים על ידי החברות המובילות. צרו קשר, כי גם לכם מגיע את הטובים מכולם.