תיקון תריסים לאחר פריצה

תיקון תריסים לאחר פריצה – למה חשוב לבחור בעל מקצוע מיומן?

מי לא חווה פריצה ומי לא ספק כפיים לאחר הבלגאן והנזקים שגרמו הפורצים. בדרך כלל הדבר הראשון שניזוק בפריצה הם התריסים. כדי להחזיר את התריסים לתפקוד המלא ולמראה החיצוני האסתטי חשוב להזמין מומחה בתחום של תיקון תריסים לאחר פריצה.

תיקון תריסים לאחר פריצה – הכול על הנזקים

תיקון תריסים לאחר פרצה מחייב תיקון בידי בעל מקצוע מומחה בתחום. זה לא המקום להזמין שיפוצניק או כולבויניק המתמחה בתיקונים מסוגים שונים, אלא חשוב להזמין בעל מקצוע שידע לתקן את התריסים היטב ולהשיב אותם לתפקוד המלא ולמראה החזותי האסתטי, בדיוק כמו שהיו לפני הפריצה.

המחיר של תיקון תריסים לאחר פריצה נקבע על פי שני פרמטרים, התשלום עבור שעת עבודה ותשלום עבור החלפים, אם צריך להחליף חלק.

התקלות הנפוצות בתריסים הם,המנוע החשמלי נפגע, החבל נקרע או שנוצר נתק בין שלבי התריס. בתריסים ידניים עלולה להיווצר גם פגיעה במנגנון הגלילה הידני.

תיקון תריסים לאחר פריצה – איך לבחור את המתקן הטוב ביותר?

מתקן מקצועי יעניק לכם אחריות על התיקון, בעיקר על חלקי החילוף החדשים. לפני שאתם מזמינים מתקן מומחה, בררו האם הוא מעניק אחריות, לכמה זמן ומה כוללת האחריות.

אם קיבלתם הצעת מחיר שנראית לכם גבוהה, זכותכם לבקש חוות דעת נוספת ממתקן אחר. תמיד כדאי לזכור כי הצעת מחיר נמוכה מדי צריכה להדליק אור אדום, לעתים המתקן חדש ולא מומחה בתחום או שהוא משתמש בחלקי חילוף משומשים, אך מציג אותם כחדשים.

כמו בכל תחום גם בתחום של תיקון תריסים לאחר פריצה, חשוב לבקש המלצות. בררו בין החברים והידידים האם הם מכירים מתקן תריסים מקצועי וישר. אם לא תצליחו לקבל המלצות מחברים, אתם יכולים להיעזר באתרי האינטרנט השונים. באתרים רבים תוכלו לקבל המלצות און ליין מהגולשים או רשימה של המתקנים המובילים באזור שבו אתם גרים.

לפני שאתם מזמינים מומחה בתחום, בדקו האם האחריות שקיבלתם בעת שהתקנתם את התריסים עדיין תקפה והאם היא כוללת תיקון תריסים לאחר פריצה. 

חברת א. רפי עוסקת בתחום התריסים והאלומיניום. החברה צברה ניסיון ומוניטין רב בתחום והיא משתמשת בחומרי גלם המיוצרים על ידי החברות המובילות. צרו קשר, כי גם לכם מגיע את הטובים מכולם.