התקנת תריסים חשמליים מעניקה בטיחות, נוחות, ועיצוב מיוחד. תריסים חשמליים מתאימים גם למערכות של בית חכם המאפשר שליטה מכל מקום על פתיחה וסגירה של התריסים. אינספור לקוחות כבר נהנים מתריסים חשמליים, עכשיו הגיע תורכם!

התקנת תריסים חשמליים – להתקדם למאה עשרים ואחת

התקנת תריסים חשמליים מאפשרת לנו לשלוט בכמות האור ובכמות האוויר החודרים אל הבית. מעבר לעיצוב המיוחד וליופי שמעניקים התריסים החשמליים בכל מקום שבו הם מוצבים, הם מאפשרים לנו לבודד היטב כל חלל, להקטין צריכת אנרגיה, חשמל, גז, סולר או נפט בחימום הבית, במיוחד בעיר קרה כמו ירושלים.

התקנת תריסים חשמליים– הכול על חידושי הטכנולוגיה

כמו בתחומים רבים גם בתחום של התקנת תריסים, חידושי הטכנולוגיה במאה העשרים ואחת הביאו חידושים רבים אשר שידרגו אותנו ואת איכות החיים.

בבתים חדשים כמעט כבר לא מתקינים תריסי הזזה או תריסי גלילה ידניים ולא בכדי. התקנת תריסים חשמליים מעניקה, נוחות, בטיחות, עמידות ועיצוב מיוחד ומקורי.

תריסים חשמליים אפשר לפתוח ולסגור בלחיצת כפתור אחד. התפעול שלהם קל, נוח ופשוט, גם ילדים צעירים ידעו לתפעל אותם בקלות. עברו הימים שבהם נזקקנו לכושר פיזי כדי להרים ביד, לאט לאט, את התריסים ולמשוך בחוזקה את חבל הגלילה.

התקנת תריסים חשמליים מתאימה גם למערכות של בית חכם המאפשר שליטה מרחוק על פתיחה או סגירה של התריסים. קיימים תריסים חשמליים בעלי חיישנים מיוחדים היודעים לזהות מתי יש גשם סוער ורוחות חזקות או מתי קרני השמש חזקות מדי. חיישנים אלו מתאימים את מצב התריס, פתוח או סגור, בהתאם לתנאי מזג האוויר. גם אם יצאתם מהבית והשארתם תריסי פתוחים, וגשם חזק הפתיע אתכם, אל דאגה, חיישני התריס החשמלי המיוחד יורו על סגירת התריס.

רוצים לחדש את הבית, רוצים ליהנות מתריסים איכותיים וקלים להפעלה, אתם לא חייבים להחליף את התריסים הישנים. בעלי מקצוע מומחים בתחום התקנת התריסים יוכלו לשדרג את התריסים הקיימים בביתכם לתריסים חשמליים בתקציב נמוך יותר מאשר קניית תריסים חדשים.

התקנת תריסים חשמליים בירושלים – על התקלות ועל הפתרונות

התקלה הנפוצה ביותר היא בעיות במנוע. לעתים משמיע המנוע קולות כאילו שהוא עובד, אך אם תנסו לעצור אותו, לא תצליחו. את המנוע יש להתאים למשקל התריס, מנוע מתאים ואיכותי יחזיק מעמד שנים רבות וימנע תיקונים והוצאות כספיות.

נתק בין שלבי התריס מתרחש בדרך כלל בין השלב הראשון של התריס לבין השלב השני. כמעט בכל תריס יש שניים עד שלושה שלבים מיותרים. כדי לתקן את התקלה יש להוציא את השלב שהתנתק ולחבר את השלב הראשון לשלב הבא.

בכל מקרה של תיקון תריסים חשמליים, חשוב לפנות אל איש מקצוע המכיר היטב את המנגנון ולבקש אחריות על התיקון.