תריסי גלילה מפלסטיק מתאימים לכל גודל של פתחהם מתאימים לחדרי השינהלסלוןלמשרדלשערים למוסך בחניונים פרטיים ואף בחניונים ציבורייםמהיום תריסי גלילה מפלסטיק מתקינים רק אצל חברת "ארפי תריסים ואלומיניום".

תריס גלילה פלסטיק – הרבה יתרונותמעט חסרונות

תריס גלילה פלסטיק אמור לחצוץ בין החלל הפרטי לבין החלל הציבורי. תריסי הפלסטיק נפוצים במיוחד בשל המחיר הזול, יחסית, ובשל העמידות של חומר הפלסטיק בתנאי חום ולחות. תריסי גלילה פלסטיק מחזיקים מעמד בממוצע כחמש עשרה עד עשרים שנה ובכל מקרה של תקלה אפשר לפנות למומחה בתחום שימצא את הדרך לתקן את התריסים ולהשיב אותם לפעולה.

תריס גלילה מפלסטיק – כל היתרונות

תריסי גלילה פלסטיק מאפשרים שליטה מלאה בצפיפות שלבי התריס. הם מסוגלים להעניק פרטיות, אך יחד עם הפרטיות הם מאפשרים לקרני האור ולאוויר הצח לחדור אל החלל, להאיר אותו ולאוורר אותו.

לתריסי גלילה ידניים העשויים מפלסטיק יתרונות רבים בתחום הבטיחות. לתריסים אלו אין מנגנון חשמלי העלול לשבות בעת הפסקת חשמל או תקלות אחרות במערכת החשמל. בכל מקרה חירום שבו נכלא מישהו בחלל סגור, אפשר לקלות יחסית, להרים את התריס, להגיע אל הלכודים בחדר ולהגיש להם עזרה מיידית.

תריסי גלילה פלסטיק בירושלים – על התקלות ועל התיקונים

התקנה נכונה של תריסי הגלילה העשויים מפלסטיק תמנע תקלות בעתיד. לכן כאשר אתם בוחרים תריסי פלסטיק, חשוב לבחור מתקין בעל ידע וניסיון רב שנים.

התקלות הנפוצות בתריסי גלילה מפלסטיק הן רצועה קרועה ונתק בין שלבי התריס. בדרך כלל הנתק מתרחש בין השלב הראשון של התריס לשלב השני, מאחר והשלב הראשון נושא את משקל כל השלבים. כאשר הנתק מתרחש יש להחליף את השלב שהתנתק. מתקן מקצועי ימדוד את מידות השלב השבור ויזמין שלב חדש העשוי מפלסטיק. הבעיה: לא תמיד הצבע של השלב החדש יתאים בדיוק לצבע של השלבים הישנים.