איטום גגות

איטום גגות בירושלים – על כל שאלה תשובה

ירושלים מאופיינת במזג אוויר סוער בימי החורף, בגשמים, בשלגים ובברד. איטום גגות בירושלים לפני בוא החורף זו פעולה חיונית המונעת בעיות רבות כמו רטיבות,כתמי עובש על הקירות, פטריות ועוד. איטום גגות בירושלים חייב להתבצע באיכות ובאטימה מקסימאלית, בחומרים חזקים בעלי תו תקן כדי שאף נוזל לא יחדור אל הגגות ויגרום לנזקים רבים.

מי צריך איטום גגות?

בדרך כלל דיירי הקומות העליונות סובלים במיוחד מדליפת נוזלים אל התקרה ואל החדרים שבביתם. חוסר אטימה מוחלטת של הגג בכל סוג של מבנה יהפוך את הגג למרבץ של שלוליות שיגרמו לסדקים ולרווחים בתקרה ויאפשרו למי הגשם לחדור אל תוך המבנה ולגרום נזקים רבים.

איך מבצעים איטום גגות בירושלים?

איטום גגות נעשה במגוון חומרים בהתאם לסוג הגג, לתנאי מזג האוויר ולתקציב.

החומרים הנפוצים המשמשים לאיטום גגות הם זפת, יריעות ביטומניות, חומרים פוליאוריתניים וחומרי איטום אקריליים. בדרך כלל בחומר שבו תשתמשו לאיטום הגג בפעם הראשונה, תמשיכו להשתמש גם בפעמים הבאות משום שזפת ויריעות ביטומניות, למשל, הם חומרים נוגדים שאי אפשר למרוח אחד על השני. רק אם מבצעים שיפוץ מסיבי של הגג, אפשר להחליף את חומרי האיטום.

מי יכול לבצע איטום גגות?

איטום גגות, ובמיוחד איטום גגות בירושלים, חייב להתבצע רק באמצעות אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים. רק בעלי מקצוע מנוסים יקפידו על כל שלבי האיטום ועל השימוש בחומרים איכותיים.כאשר האיטום לא נעשה במקצועיות, עלולים להיווצר סדקים וחריצים אשר יתרחבו מיד עם בוא הגשם הראשון ולא ימנעו את חדירת הגשמים.

מתי כדאי לבצע איטום גגות?

לא כדאי לחכות לגשם הראשון ולסימני הרטיבות הראשונים. את איטום הגג יש לבצע לפני בוא החורף, רצוי בסוף הקיץ או בתחילת האביב.

האם אפשר לאטום את הגג בזפת לבד?

לא מומלץ. זה נראה אולי קל לביצוע, אך איטום גגות בירושלים, ובכל מקום, זו עבודה של מקצוענים. יש צורך במריחה של שתיים עד שלוש שכבות של זפת ועליהן מורחים שכבת דבק אקרילי כדי לכסות את הצבע השחור. גג שחור מושך חום בתקופת הקיץ ומחמם את הבית.

חברת א. רפי עוסקת בתחום התריסים והאלומיניום. החברה צברה ניסיון ומוניטין רב בתחום והיא משתמשת בחומרי גלם המיוצרים על ידי החברות המובילות. צרו קשר, כי גם לכם מגיע את הטובים מכולם.